суббота, 13 апреля 2013 г.

Модуль 1 Рефлексія


Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу: розвинути навички навчання, що базуються на навчальних потребах учнів, за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) та методу проектів, а саме у програмі Intel® «Навчання для майбутнього» допоміжні ресурси можуть сприяти мені у  самостійному навчанню на тренінгу та допомагати підвищувати свій професійний розвиток у майбутньому.
У першому модулі я дізналася, як працювати з електронним підручником, використовувати його інтерактивні засоби. Дізналася про створення WIKI-сторінки та навчилася наповнювати її основною інформацією. Я створила папку Портфоліо, в якій будуть зберігатися надалі всі мої навчальні матеріали. Мною було створено блог-щоденник, в якому я буду викладати власні думки щодо мого навчання та аналізувати свої досягнення, обдумувати ідеї та сумніви й будувати власну освітню траєкторію.

Комментариев нет:

Отправить комментарий